Frilled Edges



A denim vest can be styled in many different ways. I personally like when they are a bit longer and in a straight cut. My trick is to only button a few so that the vest follows the body and becomes one with in this case the skirt. And when it comes to create a bit of curves I always add a belt in the waist. For me this works great as my body isn't that curvy in itself.

See you soon :)


En jeansväst kan användas på många olika sätt. Jag personligen gillar när de är längre och raka i modellen. Mitt trick är att bara knäppa ett par knappar så att västen följer kroppens former och bekommer ett i det här fallet kjolen. När det kommer till att skapa lite former brukar jag alltid använda ett bälte i midjan. För mig fungerar det perfekt då min kropp i sig inte är så kurvig.

Syns snart :)


Shot by Facundo Viera

Denim Vest: H&M (here & here) // Skirt_Kjol: H&M (similar) // Belt_Bälte: Vintage (similar) // Wedges_Kilklackar: Don Donna (similar) // Clutch_Kuvertväska: H&M (here & here) // Sunnies_Solglasögon: Zara (here & here) // Earrings_Örhängen: H&M (similar) // Bracelet_Armband: Bimba & Lola

BLOGLOVIN'                               FACEBOOK                                INSTAGRAM

Comments

  1. I love your shoes! They are amazing!!

    www.pattonfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Great vest and I love your skirt, you look amazing!

    ReplyDelete
  3. Inspirational outfit!

    Myveryownpen.blogspot.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Now your thoughts...

Popular Posts