Art Club


It's been raining no-stop  the last two days so I felt that I needed to bring in some colours to shine up these grey days. It's incredible how some gorgeous tones can light up your mood. For me wearing colours during autumn/winter is essential to keep a smile on my face. I'm a weather person so I definitely need some colour shock in my day to day routine. Luckily Barcelona have few of these days but when they arrive I keep my mood up with outfits like this :)

See you soon !


Det har regnat non-stop de sista två dagarna så jag kände att jag behövde ta in lite färg för att skina upp de här grå dagarna. Det är otroligt hur lite vackra toner kan ändra ens humör. Att bära färg under hösten/vintern är väsentligt för mig för att behålla leendet på mitt ansikte. Jag är en väder människa så jag behöver verkligen en färg chock i min vardag då vädret är grått. Som tur är så har Barcelona få sådana dagar, men när de anländer så håller jag uppe mitt humör med outfits som den här :)

Syns snart !


Shot By Facundo Viera

H&M Dress (option here & here) // Sibyl Vane Shoes (option Asos, Shellys London & Miista) // Zara Bag (option Front Row Shop, Love Moschino & River Island) // Stradivarius Gold Chain (option here, here & here) + H&M Faith Necklace (option here here)  // MONO&ME Bracelet // H&M Ring (option Front Row Shop, River Island & Asos)

BLOGLOVIN'                               FACEBOOK                                INSTAGRAM


Comments

Popular Posts