Pastel Yellow


Summer for me equals romantic dresses in soft or bold colours. I'm especially fond of details such as lace an embroidery. As the summers in Barcelona are really hot fresh and thin garments are a must to survive this climate! Well, this light lemon coloured dress with its lace hem and details are just want I want to wear during these hot months. And by the way, how do you like my new mules from & other Stories? I just love them with those big buckle details!

Happy Friday :)


Sommar för mig står för romantiska klänningar i mjuka eller starka färger. Speciellt gillar jag detaljer såsom spets och broderi. Då sommrarna i Barcelona är väldigt varma är det en nödvändighet med tunna plagg för att överleva det här klimatet! Den här ljusgula pastellfärgade klänningen med spetskant och detaljer är precis vad jag vill ha på mig under varma sommarmånader. Och förresten, vad tycker ni om mina nya klackar från & Other Stories? Jag älskar de stora spänndetaljerna !

Glad Fredag :)





Shot By Facundo Viera

H&M Dress similar Asos & Zalando
 H&M Earrings similar Asos & Asos
Mono & Me + Bimba & Lola similar in Red & Zalando Bracelets
Viveka Bergstöm Paris Ring similar Maria Francesca Pepe & Saint Laurent

Shop the look




BLOGLOVIN'                               FACEBOOK                                INSTAGRAM

Comments

  1. The dress looks so good on you. The earrings & ring are wonderful too!

    Have a lovely weekend ;)
    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ReplyDelete

Post a Comment

Now your thoughts...

Popular Posts