Trend Alert A/W 2015 - Beautiful Velvet

Even though we are in the midst of summer and the sales are going on strong I can't wait for the new season to start. For AW15 there are several key trends that should be mentioned and I wanted to start with velvet. This gorgeous, lively material with it's shiny and soft surface is a must for the season that comes. In suits, flares, dresses and capes but also in accessories such as shoes and bags all in rich colours. I myself have my eyes set on a pair of Louis Vuitton trousers with zipper detail in front and I can only wish for that the big chains will come up with something similar more fitted for my budget :)

So what are your thoughts about velvet - are you fans of it just like me or do you have a more sceptical approach to this material? Would love to hear your thoughts! Well fan or no fan here are my favourites from the AW catwalk. Hope you like it :)



Även om vi är i mitten utav sommaren och rean pågår så kan jag inte vänta tills den nya säsongen startar. Till hösten 2015 är det flera stora trender som bör nämnas och jag vill börja med sammet. Det här vackra, livfulla materialet med dess glansiga och mjuka yta är ett måste för säsongen som kommer. I kostymer, utsvängda byxor och cape's men även i accessoarer såsom väskor och skor. Själv så har jag spanat in ett par sammets byxor med dragkedje detalj framtill från Louis Vuitton och jag håller tummarna att någon utav de stora kedjorna kommer ha något liknande i deras kollektion som är mer passande för min plånbok.

Så vad är era tankar om sammet - tycker ni om det lika mycket som mig eller är ni mer skeptiska till det här materialet? Jag vill gärna höra era tankar! Här är i alla fall mina favoriter from modevisningarna från hösten. Hoppas ni tycker om det :)




Shop the Trend





BLOGLOVIN'                               FACEBOOK                                INSTAGRAM

Comments

Popular Posts