Pon Pon Details

SHOP THE POST


Everything is so much more fun when you see it colours 😄 As you know I love wearing bold colours and rarely go all black. If I wear Black I always try to pimp it up and one of my favourite colours is pink. The bolder the better. Details is another obsession of mine, and accessories are a big part of that. The bigger the better and the bolder the more fun 🙌 These pink beauties are from H&M and they also come in black and red! When I'm not strutting around in dresses pants are my second choice and these pompom beauties makes me feel like a real life emoji 💃 .
Have a great day!
----------
Allt är sÃ¥ mycket roligare när det kommer i färg 😄 Som ni vet älskar jag starka färger och det är väldigt sällan som jag gÃ¥r helt i svart (ett undantag idag om ni följer min Instagram ) och jag försöker alltid lägga till nÃ¥got som idag med en stark rosa. Ju starkare desto bättre och ju större desto roligare! Detaljer är en annan sak som jag är helt besatt i och accessoarer utgör en stor del av det. De här skönheterna kommer frÃ¥n H&M och de kommer även i svart & rött! spring spring till butik eller shoppa dem online. Se dagar som jag väljer att INTE bära klänning blir det byxor och dÃ¥ i form av ett par som idag som fÃ¥r mig att känna mig som en riktigt emoji 💃 .
Ha en superfin dag!




Gamiss Trousers similar Lavish & John Zack
H&M Shirt similar Paul & Joe & Asos
Mango Boots similar Truffle Collection & Asos
Saint Laurent Betty Bag similar Valentino & Chanel
H&M Earrings similar in Black & Red

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts