Neutral Palette

SHOP THE POST


Hi :) And we are moving into autumn but I'm not ready to tuck my summer clothes away. At the moment it's all about making use of them to the fullest and I'm really trying my best to do so 😜The mini skirt will be part of my winter wardrobe as well but unfortunately bare legs are not an option 😔 Well no need to look ahead, for now I can still wear them without stockings and preferably with boots!
See you soon 😘
----------
Hej :) Och så var vi på väg mot hösten men jag är fortfarande inte redo att packa ner mina sommarkläder. För tillfället göt jag allt för att använda dem in i det sista 😜Mini kjolen kommer vara dl av min höst garderob med men tyvärr kommer inte bara ben vara ett alternativ 😔 Ingen idé att tänka på det nu då jag fortfarande kan använda dem utan och då helst med ett par boots!
Syns snart 😘

& Other Stories Shirt similar Stradivarius & New Look
H&M Skirt similar Asos & Warehouse
Castaner Shoes
Rayban Sunglasses
H&M Earrings

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts