Snake set

SHOP THE POST


Happy Friday! Do you have any fun plan for the weekend? mine will be spent with friends, today I have and after work and tomorrow dinner with another group.... so much fun! And on Sunday it's time to VOTE!

If you have been following me on Instagram you might have seen that my latest obsession is the animal print , snake. I can't get enough of it and have already found some really nice pieces for autumn and I must say that Zara has been the place to shop. I'm just in love with the collection at the moment and it really sticks out. This set I bought in the beginning of summer and it has been well worn, both as a set but also separately, especially the blouse which looks amazing with a little denim skirt or a pair of jeans.

Hope you have a great weekend!

See you soon 😘
----------
Glad Fredag! Har ni några roliga planer i helgen? Idag ska jag på AW med några kompisar och imorgon blir det middag med en annan grupp....så roligt! Och på Söndag är det dags att RÖSTA!

Om ni följer mig pÃ¥ Instagram sÃ¥ kanske ni har sett att min senaste besatthet är djurmönstret, orm. Jag kan verkligen inte fÃ¥ nog av det och jag har redan hittat nÃ¥gra riktigt fina plagg och skor till hösten och Zara har vart butiken som jag har gÃ¥tt till. Jag älskar hela kollektionen för den sticker verkligen ut. Det här settet köpte jag i början av sommaren och det har verkligen blivit välanvänd bÃ¥de tillsammans men även separat. DÃ¥ speciellt blusen som är såååå snygg till jeanskjol eller ett par jeans.

Hoppas ni får en fantastisk helg!

Syns snart 😘

Zara Shirt similar Missguided & & Other Stories
Zara Trousers similar & Other Stories & Misguided
Chanel Flap Bag Here & Here
Vans Sneakers in Red & Leo
Two Angels Hairband similar Here & Here
Rayban Sunglasses

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts