Cape Blazer



SHOP THE POST

Happy Monday :) Hope you had a nice and relaxing weekend! My husband is here and I'm so happy!! At the moment he is still living in Barcelona so every time he's here I'm filled with happiness. I must admit having a long-distance relationship is not the easiest but you really appreciate the moments you have together and as I know he will move here soon it makes it all easier. Well this weekend we spend looking at furniture's as we bought an apartment :) As we sold all furniture's we had in Barcelona we are starting from scratch, again. Well I'm not complaining as I love shopping, especially when it comes to home decor. This weekend we found the perfect dining room table and we are now deciding which sofa to buy, but I think we found just the right one. I can't wait to until the day we move in, only 3 weeks left :)

See you soon ;)



Glad Måndag :) Hoppas ni haft en trevlig och avslappnande helg! Min man är här och jag är så glad. För tillfället bor han fortfarande i Barcelona så varje gång han är här så fylls jag av glädje. Jag måste erkänna att distans förhållanden är inte det lättaste men man uppskattar verkligen tiden man har tillsammans plus att det gör det hela mycket lättare då jag vet att han snart kommer flytta hit. Helgen har spenderats i möbelaffärer på jakt efter de perfekta möblerna eftersom vi köpt lägenhet :) Eftersom vi sålde alla våra möbler i Barcelona måste vi börja från "scratch", igen. Jag klagar inte (enbart plånboken) då jag älskar att shoppa, speciellt när det kommer till interiör. Igår hittade vi det perfekta matsalsbordet och vi håller nu på att bestämma vilken soffa vi ska ha, men tror att vi vet vilken det blir. Åh så jag längtar tills inflytt, bara 3 veckor kvar!

Syns snart :)
 



Newchic Blazer (get 20% off adding coupon "blog20off")
H&M Flared Jeans similar G-Star & 7 For All Mankind
H&M Shirt similar Front Row Shop & Just Female
Vintage Belt similar with Silver Buckle & Double Buckles


FOLLOW ME ON       
INSTAGRAM       BLOGLOVIN'       FACEBOOK

Comments

Post a Comment

Now your thoughts...

Popular Posts