Mix Match

SHOP THE POST


Hello beauties! Almost half of the work-weak has passed and I'm so happy because this weekend my hubbie is coming :)

When it comes to fashion there is no rules, and that's the great part of it. You can mix and match however you want and the only thing that you have to think about is to feel comfortable in what you wear. I have always dressed how I pleased and never really cared what other people think. It will always be someone having an opinion on how you look and that is ok. My way of dressing is a form of expressing myself and depending on the day it can be sober and casual or a little bit out there as today mixing velvet with fish-net and furry slippers. Dare to express yourself and most importantly, be yourself!

See you soon :)
----------
Hej snyggingar! Nästan halva jobbveckan har gått och jag är sååå glad för till helgen kommer min man :)

När det kommer till mode så finns det inga regler vilket är det fantastiska med det. Man kan blanda hej vilt och hur man vill och det enda man behöver tänka på är att känna sig bekväm i det man bär. Jag har alltid klätt mig precis som jag vill och aldrig riktigt brytt mig om vad andra tycker. Det kommer alltid finnas någon som har åsikter och det är ok. Mitt sätt att klä mig är ett sätt att uttrycka mig och beroende på dag och humör så kan det gå från sobert till avslappnat eller lite galet som idag med en blandning av sammet, fisknät och päls sandaler. Våga vara dig själv och viktigast av allt, var dig själv!

Syns snart :)

Gamiss Dress
H&M Turtleneck similar similar Here & Here
H&M Stockings similar Asos & River Island
Zara Slippers similar Forever 21 & Missguided


FOLLOW ME ON       
INSTAGRAM       BLOGLOVIN'       FACEBOOK

Comments

Popular Posts