Super Flares & Denim

SHOP THE POST


Hello Lovelies! How has your weekend been? Here in Stockholm the sun has been shining and I have  had time to work on my tan :) For you who follow my Instagram may also have seen that I had some drinks on a roof terrace called Slakthuset, nearby my house. So nice to enjoy some cava with friends and good music.

Well as always the weekend passes by to fast and it's Monday again and back to work. Four more weeks until we go on vacation and in one week my hubbie finally comes back, can't be more happy to have him here with me again. Today's look I would say is casual with a twist. The denim skirt is a staple garment that should be part of every ones wardrobe as it's so easy to match and it gives an casual ease to the look. Today I mixed it with a white crispy blouse with super flared sleeves for a bit of extra drama and one of my favourite heels at the moment, these cobalt embellished beauties.

See you soon !
----------
Hej underbara! Hur har eran helg vart? Här i Stockholm har det var fantastiskt väder och jag har jobbat lite på solbrännan :) För er sm följer min Instagram kanske har sett att jag även hade lite drinkar på en takterass som heter Slakthuset som ligger nära där jag bor. Helt fantastiskt att äntligen få njuta av lite cava med vänner och bra musik.

Som vanligt går helgen alldeles för snabbt och det är Måndag igen och tillbaka till jobbet. Bara fyra veckor till och sen semester och om en veckan kommer äntligen min man, som jag längtat. Dagens outfit skulle jag kalla vardagslook med en twist. Jeans kjolen borde vara ett basplagg i allas garderob då den är så enkel att matcha och ger den perfekta avslappnade brisen till den look. Idag valde jag att matcha den med en vit krispig skjorta med utsvängda ärmar för lite extra drama och mina favorit klackar för tillfället, de här strassbeprydda skönheterna.

Syns snart :)




Sammydress Blouse
H&M Denim Skirt similar Here & Here
Zara Heels similar Here & Here
Gucci Dionysus Bag Here & Here
H&M Earrings similar Here & Here
Givenchy Sunglasses Here & Here

FOLLOW ME ON       INSTAGRAM       BLOGLOVIN'       FACEBOOK

Comments

Popular Posts