Sequin T-shirt

SHOP THE POST


Hi lovelies! How are you?

If you ask me there is always a time for some bling. I can't help it but I just get polled to all shiny things! 😲 I think sequins or other eye-catching details really brightens up the everyday, at least I get happy using it. A super easy way to give your day to day look a more festive yet relaxed approach is by adding a simple tee as the one today which has that extra little detail. It doesn't have to be sequins, it could be a fun print or some other kind of decoration. A fun and modern way to add some party to the weekly look, or what do you think?

See you soon 😘
----------
Hej Finisar! Hur är det?

Om ni frågar mig så finns det alltid ett tillfälle att bära bling. Jag kan inte hjälpa att jag dras till allt som skiner! 😲 Jag tycker att lite paljetter eller iögonfallande detaljer förgyller vardagen, om inte för andra så bli i alla fal jag glad av det. Ett super enkelt sätt att ge en vardags look en festlig men avslappnad känsla är att addera en enkle t-shirt som idag som har den där lilla extra detaljen. Behöver inte vara paljetterm kan lika väl vara ett tryck eller någon annan härlig dekoration. Roligt och modernt sätt att addera lite party till vardags, eller vad säger ni?

See you soon 😘

Zaful T-shirt
H&M Trousers similar Asos & Pretty Little Thing
H&M Boots similar KG by Kurt Geiger & Topshop
Vintage Earrings similar Here & Here

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts