Orange

SHOP THE POST


Good Morning : ) I have always loved colour and probably always will! I feel more uncomfortable wearing black, strange right? There are some colours though that I feel are bit more difficult and take some time to melt, for example orange and yellow, but as you can see I have already got used to one of them 😉

Do you think there are any colours that are more difficult than others?

See you soon 😘
----------
God morgon : ) Har alltid älskat färg och kommer nog alltid att göra det! Jag känner mig mer obekväm när jag går helt i svart, konstigt eller hur?! Det finns vissa färger som jag dock tycker är lite svårare och tar en tid att vänja sig vid, bland annat orange och gult, men som ni ser så har jag smält det 😉

Har ni svårt för några färger?

Syns snart 😘


H&M Trend Dress similar Asos & Asos
H&M Earrings similar Asos & Asos
Rosegal Loafers 

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts