Fluid Summerdress & Cowboy Boots

SHOP THE POST


Back to reality after a small vacay in Gothenburg. I went there to celebrate my mum's birthday as well as my own 😃 Even though I was there Tuesday to Sunday time passed way to fast 😔 At least I had time to spend some time with my family, spend 2 days at the beach, see some friends for after work, go to Liseberg (amusement park), dinner at Mr P and some dancing, so not that bad, or what do you say? The weather was as amazing as in Stockholm (even hotter I think) I and only brought summer clothes such as this fluid dress from H&M Trend (was a bit worried that I forgot my jacket but in the end I'm glad I did as I wouldn't have had any use of it). In this heat I want to wear as little as possible and I prefer light fabric and relaxed dresses just as the one today, which you can find in a few different variations. Also sandals are perfect but I found this wonderful cowboy boots a week ago and I want to wear them all the time (crazy I know)! Not only do they fit perfect to these types of dresses they will be very well worn in autumn as well. In case you missed, cowboy boots will be big this season 💃

See you soon 😘
----------
Tillbaka till verkligheten efter en liten mini semester i Göteborg. Passade på att åka hem för att fira min mammas födelsedag och min egna 😃Även om jag var där Tisdag till Söndag så gick tiden alldeles för snabbt 😔Jag hann i alla fall med att umgås med familjen, åka en sväng till havet, lite after work med vänner, Liseberg, middag på Mr.P och en liten utgång, så inte illa eller vad säger ni?! Vädret var lika fantastiskt som i Stockholm, om inte varmare och som tur var hade jag enbart härliga sommarplagg med mig (var orolig för en stund, för glömde min jacka men den behövdes INTE)! När det är så här varmt föredrar jag att ha lösa plagg på mig som den här klänningen från H&M Trend som finns i ett antal varianter. Även om det är sandal väder (första året jag kan säga det) så vill jag bara ha på mig de här fantastiska bootsen som jag nyligen införskaffade. Jag vet att det kan verka galet i den här värmen men de är bara så sköna och sååå snygga (om jag får säga det själv 😉). Inte bara är de snygga till den här typen av klänningar de kommer att bli väl använda till hösten, det kan jag lova! Om ni har missat det så är cowboy boots något som man ser och mer utav framöver💃

Syns snart 😘

H&M Trend Dress similar Little Mistress & Free People
Prada Sunglasses similar Here & Here
Pinko Cowboy Boots similar Jeffrey Cambell & Topshop
H&M Earrings
Tory Burch Bracelet Here & Here
Gucci Dionysus Bag in Black Leather & Beige Logo
H&M Coin Necklace

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts