Decorated Denim

SHOP THE POST


Happy Monday! Are you ready for some Easter celebration? Well I am! Spent the whole last week in Shanghai, hectic and long days but fun too 😊but now I'm ready for a few days off. I'm going to Gothenburg on Wednesday to spend time with family and friends. I haven't got much planned which I like but the schedule will probably be filled anyway. Its still a few days left and I have a few things that I need to have done before I leave so I have to organise myself to be as efficient as possible. Sometimes I wish for that the day had more hours đŸ˜±

Denim is a favourite material and perfect for spring. I found this denim shirt at my favourite vintage shop Beyond Retro and it will be well worn. Denim on denim is a combo I like especially when blending different washes together. Today I went for a short skirt and my well worn Dr Martens, a casual way to wear the mini skirt. 😁​

See you soon 😘
----------
Glad MĂ„ndag! Är ni redo för pĂ„sk ledighet? Det Ă€r i alla fall jag! Var i Shanghai hela förra veckan, hektiskt och lĂ„nga dagar, men roligt ocksĂ„ 😊 men nu Ă€r jag redo för lite lĂ„ng ledigt. Åker till Göteborg pĂ„ onsdag och hĂ€nga med familj och vĂ€nner. Inte sĂ„ mycket planerat vilket jag tycker Ă€r skönt men kommer sĂ€kert bli fullt upp Ă€ndĂ„. Dock Ă€r det fortfarande nĂ„gra dagar kvar och har en del att stĂ„ i sĂ„ fĂ„r passa pĂ„ att utnyttja tiden sĂ„ gott det gĂ„r. Ibland önskar jag att det fanns mer timmar pĂ„ dygnet đŸ˜±

Denim Ă€r ett favorit material och perfekt till vĂ„ren. Den hĂ€r jeans skjortan med strass stenar hittade jag pĂ„ min favorit vintage butik Beyond Retro och kommer komma vĂ€l till anvĂ€ndning. Denim pĂ„ denim Ă€r en favorit kombo och tycker speciellt om att matcha olika tvĂ€ttar med varandra. Idag blev det dock en mini kjol som fick göra jobbet och sjĂ€lvklart mina favorit boots frĂ„n Dr Martens som jag i stort sett bor i 😁

Syns snart 😘


Beyond Retro Shirt similar NA-KD & Asos
Zara Skirt similar & Other Stories &
Dr Martens Boots HĂ€r & HĂ€r

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts