In The Frame

SHOP THE POST


Hej Torsdag! Snart helg och imorgon kommer 2 vänner på besök och ska göra mig sällskap hela helgen. Det kommer bli goda middagar, vin och säkert en del shopping 😊. Förhoppningsvis kommer jag även få hjälp med att få iordning min balkong med lite fina växter 😍
Det är inte ofta som jag går för rutor men ibland så händer det 😉Den här skjortan kan säkert få många delade åsikter (antingen älskar man den eller så ogillar man den 😜) och som ni förstår älskar jag den speciellt färgkombinationen med det rosa som kickar till. Det gör den mindre klassisk och mer iögonfallande och passar perfekt in i min färgglada garderob och lika snygg till ett par rosa byxor som till ett par svarta jeans 👌
Syns snart 😘

H&M Trend Trousers similar Gant & Asos
Zara Boots similar Here & Here
Valentino Bag

Comments

Post a Comment

Now your thoughts...

Popular Posts