The Camel Shirt

Happy Monday Guys! Did you have a nice weekend? The sun has been shining all though still a bit chilly, that in between weather when you don't know what to wear. Saturday we went to a concert where one of our friends played and yesterday a birthday barbecue. I can't wait until it gets a bit warmer and then the bbq season really begins :)

My love for the seventies continues. I can't get enough of the wide legged trousers and seventies inspired tops. This shirt/jacket has a faux-suede exterior with gorgeous big buttons and those zipper detailed pockets as a final finish. H&M never let's me down and it's definitely one of my favourite fast-fashion chains. They are just getting better and better and this season style.com shows their greatness.

See you soon :)


Glad Måndag alla! Har ni haft en trevlig helg? Solen har strålat men det är fortfarande lite kyligt, det här jobbiga mellantemperaturerna då man inte vet vad man ska ha på sig. I lördags var jag på konsert då en utav mina vänner spelade och igår en födelsedags grillfest. Jag längtar efter att det blir lite varmare för då börjar verkligen grill säsongen :)

Min förkärlek för 70-talet fortsätter. Jag kan inte få nog utav vida byxor och 70-tals inspirerade toppar. Den har skjort/jackan har en fusk mocka yta med vackra stora knappar och dragkedjor som en avslutande detalj. H&M sviker mig aldrig och jag måste säga att det är en utav mina favoriter när det kommer till de stora modekedjorna. Deras design blir bara bättre och bättre och den här säsongen visar style.com deras storhet.

Syns snart :)




Shot By Facundo Viera

H&M Faux-Suede Shirt (similar here & here) // Zara Trousers (similar here & here) // Adolfo Dominguez Boots (similar here & here) // 3.1 Philip Lim Pashli Bag (here & here) // H&M Earrings (similar here & here) // & other Stories Ring (similar here & here)

BLOGLOVIN'                               FACEBOOK                                INSTAGRAM



Comments

  1. Your pants suit you so well!

    ReplyDelete
  2. Ohh!! un look ideal Isabella! retro con colorido, perfecto. La camisa es preciosa, ¿es de esta temporada? Me chifla!!!

    http://maconwantstoplay.blogspot.com.es/

    ReplyDelete

Post a Comment

Now your thoughts...

Popular Posts