All Fringed Up

This season I'm totally crushing on all kind of garments with fringes. I think they are fun and they give such a life to the look. The top I'm wearing today is actually a pencil skirt from H&M that I got a while back but I really like it as a top/dress. I always try to find different way to wear my clothes to renew the things I have worn a lot. It's fun and you save a lot of money :)

Have a great day!


Den här säsongen är jag helt betuttad i alla plagg med fransar.Jag tycker de är roliga och de ger ett sådant liv till outfiten. Toppen som jag har på mig är egentligen en pennkjol från H&M som jag köpte för ett tag sen men jag tycker verkligen om att bära den som en topp/klänning. Jag försöker allting hitta nya sätt att bära mina plagg så att de känns nya. Det är roligt och jag spara mycket pengar :)

Ha en underbar dag!





H&M Skirt worn as a top (similar here & here)  // Bershka Skirt (similar here & here) // Converse Sneakers (here & here) // Adrian Mustelin Sunglasses (similar here & here) // & Other Stories Earrings (similar here & here) // Bimba & Lola + Mono & Me + Mango Bracelets

BLOGLOVIN'                               FACEBOOK                                INSTAGRAM



Comments

  1. Crave Freebies for world residents are listed here. Updated daily. Crave Free Stuff to see the latest Free Samples offers.

    ReplyDelete
  2. Love the fringe skirt, very chic!

    - Liz
    www.LizLizo.com

    ReplyDelete
  3. Love this look!

    xo
    http://alliesfashionalley.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Now your thoughts...

Popular Posts