Different Shades Of Pink

SHOP THE POST


Do you have a favourite colour? For me there are many that I like, especially the eye-catching ones such as Pink. Colours for me are like therapy, and I really notice a change of mood when I wear them, especially when Sweden during winter has very few hours of day light. Combine different shades of the same colour is a real HIT if you ask me and the "old saying" that pink and red don't go together is definitely something that I don't agree to. Today's pink-shake is just how I get myself in a better mood. Bright red sweater with beautiful floral placements and this pink pleated skirt is according to me a hit combo :)

See you soon!
----------
Har ni en favoritfärg? Jag har många som jag gillar, speciellt de iögonfallande såsom rosa. Färg för mig är som terapi, jag märker verkligen att mitt humör ändras när jag har det på mig, speciellt i ett land som Sverige där det under vinter halvåret är väldigt få timmar med solljus. Att blanda olika nyanser av samma färg är enligt mig en riktig HIT och enligt mig så är den gamla sägen att rött och rosa inte passar ihop absolut inte något jag håller med om. Dagens rosa-shake är precis så jag får mig på bättre humör. Stark röd tröja med vackra blommor och en rosa plisserad kjol är för mig en riktig hit kombo :)

Syns snart !


Rosegal Sweater
H&M Skirt similar in Gold & Fuchsia
Balenciaga Cut Out Boots Here & Here
H&M Earrings similar Asos & Monki


FOLLOW ME ON       
INSTAGRAM       BLOGLOVIN'       FACEBOOK

Comments

Popular Posts