Silver Pleated Dream

SHOP THE POST


Happy Friday! it's definitely a good one for me, my husband will arrive in a few hours and we have a fun weekend ahead :) As you know I always like to add some bling in my day-to-day wardrobe but I love to bring some extra shine on Fridays as it gives me that "almost weekend"vibe. Today's pleated beauty is from Dresslily and as I mentioned various times before, I'm really into metallic, especially silver. Shiny surfaces and extra shine is what I would say is the perfect way to welcome the weekend!

See you soon :)
------------
Glad Fredag! Det är verkligen en bra dag för mig, om några timmar kommer min man och vi har en helg full med roliga saker framför oss :) Som ni vet tycker jag om att lägga till lite bling i mina vardagliga outfits och på Fredagar gillar jag att gå snäppet längre då det ger mig peppen att det nästan är helg. Dagens plisserade skönhet är från Dresslily och som jag nämnt ett flertal gånger, så gillar jag verkligen metalliska toner. Glänsade ytor skulle jag säga är det perfekta sättet att välkommna helgen!

Syns snart :)






Zara Sweater similar H&M & Weekday
Dresslily Skirt
H&M Boots similar River Island & Mango
Gucci Dionysus Bag Here & Here
H&M Necklace similar Here & Here

FOLLOW ME ON       INSTAGRAM       BLOGLOVIN'       FACEBOOK

Comments

Popular Posts