About Last Night

SHOP THE POST


Happy Sunday all :) Hope you have enjoyed your weekend. Yesterday I went out for dinner with some friends at Teatergrillen, amazing food and nice ambient. Really to recommend if you stop by Stockholm, but to have in mind is that the prices are a bit high but definitely worth it :) I really like to dress up when I go out, but with snow and minus degree my choices are a bit limited as I don't want to freeze my a** off ;) Something that I wear quite often are my pair of patent trousers whom are one of my favourites at the moment. As they speak so much for themselves they are really easy to match with just a t-shirt or a plain shirt. Yesterday I went with a pink silky blouse and to give a bit more party umph to the look a choker and statement earring.

Have a great Sunday!
----------
Glad söndag alla :) Hoppas ni njutit av helgen. Igår blev det middag med några av mina vänner på Teatergrillen, fantastisk mat och trevlig miljö. Jag rekommenderar verkligen att gå dit om ni inte vart där eller om ni har vägarna förbi Stockholm, men bra att ha i åtanke att priserna är ganska höga men verkligen prisvärt :) Jag gillar verkligen att klä upp mig när jag går ut men med snö och minusgrader blir valmöjligheterna lite limiterade eftersom jag inte vill frysa ihjäl ;) Något som jag använder kontinuerligt är mina patent byxor som är en utav mina favoriter för tillfället. Då de "säger* så mycket i sig själva är de verkligen enkla att matcha med en t-shirt eller en enkel skjorta. Igår blev det en rosa satinblus och för lite extra partybling ett choker halsband och ett par statement örhängen.

Ha en fantastisk Söndag!

H&M Blouse similar Here & Here
H&M Trousers similar & Other Stories & New Look
H&M Choker similar & Other Stories & Asos

FOLLOW ME ON       INSTAGRAM       BLOGLOVIN'       FACEBOOK

Comments

Popular Posts