Floral Mesh Dress

SHOP THE POST


Happy Friday! Indeed it is as I booked my tickets for Barcelona yesterday :) Finally I'm going back to visit. I haven't been there since I moved to Stockholm so I'm really looking forward to enjoy the city and meet my friends!

Spring is approaching (though not noticeable yet) and the urge of spring florals and dresses is really big. Mesh and tulle are materials that you will find a lot and I love that it's so layer friendly. I can wear it now under chillier circumstances as well as for spring, all depends what I wear underneath or on top :)

See you soon!
----------
Glad Fredag! För mig är det definitivt det då jag bokade min biljett till Barcelona igår :) Jag har inte vart där sen jag flyttade till Sverige och äntligen ska jag tillbaka hälsa på mina vänner och njuta av staden!

Våren närmar sig (dock märks det inte än) och jag känner verkligen för vårblommor och klänningar. Mesh och tyll är material som vi kommer se mycket utav och jag älskar att de båda är så enkla att kombinera i olika lager. Jag kan använda dem nu i kyligare omständigheter likaväl som till våren, det beror helt på vad jag har under eller över :)

Syns snart!


Sammydress Dress
Weekday Way Jeans Here & Here
Acne Studios Ilona Heels similar Asos & H&M
Saint Laurent Betty Bag Here & Here
H&M Earrings similar Here & Here

FOLLOW ME ON       INSTAGRAM       BLOGLOVIN'       FACEBOOK

Comments

Popular Posts