Cozy Sweater

SHOP THE POST


Hi Lovelies! Rain, rain and more rain, that's at least the current situation in Stockholm. I have to admit though that I think it's quite cozy now when it gets darker earlier because then I can finally light up some candles and cuddle down in my couch 😊 With autumn comes cozy sweaters where you can hide away and there are a lot of beauties to choose between. I personally like to wear chunky knits with tight pants, the perfect combination if you ask me. This sweater is from H&M and I love the colour combo of pink and green. Even though I like thicker sweaters I don't like to pay a lot of money for them, but you know what?....mid-season sale has started and that is a perfect time to renew your wardrobe with some autumn news. I have added some goodies in my shopping basket from Nelly & NA-KD đŸ˜ I would have a look if I were you!

See you soon 😘
----------
Hej Finisar! Regn, regn och mer regn det Ă€r i alla fall situationen i Stockholm. MĂ„ste dock sĂ€ga att jag tycker det Ă€r ganska mysigt nu nĂ€r det börjat bli mörkt tidigare för dĂ„ kan man Ă€ntligen tĂ€nda ljus och kura ner sig i soffan 😊 Med hösten kommer Ă€ven mysiga tröjor som man kan gömma sig i och det finns en hel del skönheter att vĂ€lja pĂ„. Jag tycker om att ha lite större modeller tillsammans med ett par tighta byxor, den perfekta balansen om ni frĂ„gar mig. Den hĂ€r tröjan kommer frĂ„n H&M och Ă€lskar fĂ€rg kombinationen av rosa och grönt. Även om jag tycker om mysiga tröjor sĂ„ tycker jag inte att det Ă€r lika roligt att lĂ€gga ner pengar pĂ„ det dĂ„ det oftast Ă€r lite dyrare....men vet ni vad?... Mid season rean har börjat vilket Ă€r det perfekta tillfĂ€llet att fylla pĂ„ garderoben med lite höst nyheter. Jag har lagt till lite i min shopping bag hos bl.a. Nelly & NA-KD đŸ˜ Jag skulle titta in om jag var ni!

Syns snart 😘
H&M Sweater similar Vero Moda & Bohoo
H&M Trousers similar Asos & Lipsy
Balenciaga boots similar Here & Here
Mango Earrings Here & Here
Gucci Dionysus Bag in Black Velvet & Black Suede

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts