Purple

SHOP THE POST


Happy Sunday! How has your weekend been? I have been very productive this weekend 😃 Friday I went for an after work to "oljebaren" at Fridhemsplan (Stockholm). A really cozy place with good prices on Cava and good food. Saturday I bought a carpet to my living room, which I have been looking for, for over 1,5 years, and finally I found one. It has been really hard to find the right one that doesn't cost a fortune, so I'm really happy with my purchase 🙌 After that I went to meet my friend and her daughter whom are here from Gothenburg and we strolled around Söder for a while and then we went home to my place. I cooked salmon burgers which turned out really good, if I may say so myself 😉

Today I'm off for a private lesson in boxing as one of my friends is the Swedish champion for women. Going to be really fun and my body will probably hurt a lot afterwards but I'm looking forward to it as I haven't exercised in a really long time.

Autumn has arrived and so has the cold, which means that is not possible to wear dresses without anything underneath 😔 Luckily there ar many different ways to wear a dress anyway, either with a pair of pants underneath, with stockings or as today with a pair of tights. I'm a dress girl so these ways really saves my outfit choices during these months. Today's dress works great for a dinner or for day time and i Looove the colour! Purple will be a core colour in my wardrobe and i'll be on the hunt for a cozy sweater in just this shade.
Have a great Sunday 😘
----------
Glad söndag! Hur har er helg vart? Själv Har jag hunnit med ganska mycket 😃 I Fredags blev det en AW efter jobbet på Oljebaren vid Fridhemsplan (Stockholm). Super mysigt stället med bra pris på Cava och god mat. På lördag fick jag ett ryck och åkte och köpte en ny matta till mitt vardagsrum. Har letat efter en i ca 1,5 år och äntligen hittade jag en 🙌 Tycker det är jättesvårt att hitta rätt som inte kostar en förmögenhet så är sååå nöjd med mitt köp! Sen mötte jag upp min kompis och hennes dotter som är här från Göteborg och vi promenerade runt på Söder och sen gick vi hem till mig och jag bjöd på laxburgare (en av mina paradrätter). De blev riktigt goda om man får säga det själv 😉
Idag ska jag iväg på boxning, min kompis är svensk dam mästare och hon ska ha en liten privat lektion för mig och en kompis, ska bli riktigt skoj! Kommer säkert vara helt öm i kroppen efteråt men skönt för har inte tränat på så länge!

Hösten har kommit och så har kylan, vilket innebär att det är alldeles för kallt att ha enbart klänning på sig 😔 Som tur är så finns det flera alternativ att bära den även i kyligare temperaturer. Jag tycker det personligen är supersnyggt att matcha med ett par byxor under, men sen kan man självklart köra på strumpbyxor eller som idag med ett par tights. Jag är verkligen en klännings tjej och skulle inte ha klarat mig igenom vintern utan att bära dem så ovan alternativ. dagens omlottklänning passar både till vardags och till fest och älskar den lila färgen, vilket kommer vara en färg som man kommer se mycket av framöver 😍

Ha en fin dag 😘



Zaful Dress
Zara Tights
Zara Boots similar Public Desire & NA-KD
Chanel Flap Bag in Velvet & Purple
Zara Earrings similar Nelly & NA-KD

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

  1. So sexy !!! That look !! Impossible to resist ...

    ReplyDelete

Post a Comment

Now your thoughts...

Popular Posts