Pink & Purple

SHOP THE POST


Good Morning! Almost Christmas ðŸ˜ƒ Only one day left and then I'm off to Gothenburg for some longed after vacation. I have just finished packing...at least I think so. I have to admit that i hate packing and my bag is never big enough ðŸ˜¡ but I think I have managed to pack the most important thing.

Colour, colour and more colour.....that's how I would summarise today's outfit. This colour combination is one of my favourites and I can't get enough of pink! Apart from bright colours I'm a big fan of statement earrings .... the bigger the better! These pom pom earrings will be well used this winter and even more during summer ðŸ’ƒ

See you soon ðŸ˜˜
----------
God Morgon! Nu börjar julen nalkas 😃 En dag kvar och sen bär det av till Göteborg och lite efterlängtad ledighet. Har precis packat klar...tror jag i alla fall. Jag måste erkänna att jag avskyr att packa...finns inget värre !! Min väska är ALLTID för liten 😡 men jag att jag fått med mig det viktigaste.

Färg, färg och mera färg...så skulle jag sammanfatta dagens outfit. Den här färgkombinationen är en av mina favoriter och kan inte få nog utav rosa! Förutom att jag äskar starka nyanser är örhängen en annan last jag har. Ju större desto bättre och pom poms är en av favorit detaljerna 💃 De här skönheterna kommer vara välanvända under vintern och ännu mer till sommaren!

Syns snart 😘

Rosegal Pompom Earrings
H&M Sweater similar Asos & Asos
H&M Trend Trousers similar Fashion Union & Asos
Saint Laurent Betty Bag similar Here & Here
H&M Boots similar KG Kurt Geiger & Aldo

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts