Velvet & Vinyl

SHOP THE POST


Hey Monday! Last week of work and then some longed for Christmas vacation. I'm off to Gothenburg on Friday and I'll be away for more than a week ðŸ’ƒ I still can't believe that it's soon a new year ðŸ˜± This one has really passed fast and to be honest it hasn't been my best year, so I'm hoping that 2018 will be better!

As you may have noticed I'm normally not wearing a lot of black. When I do it normally contains interesting materials such as today, vinyl and velvet. Black is one of the best colours I'm just a bad wearer of it as I prefer colours as it makes me so much more happy when I have it on. 

See you soon ðŸ˜˜
----------
Hej Måndag! Sista jobbveckan och sen efterlängtad julledighet. Åker till Göteborg redan på Fredag och blir borta lite mer än en vecka 💃 Kan fortfarande inte riktigt förstå att det snart är ett nytt år 😱 Det här året har verkligen gått snabbt och har faktist inte varit ett utav mina bästa år om jag ska vara ärlig, så hoppas på ett bättre 2018!

Som ni kanske märkt så är jag inte en person som oftast bär svart. När jag väl gör det så ska det helst vara i ett intressant material som idag, sammet och vinyl. Egentligen är svart en utav de bästa färgerna som finns men jag kan inte hjälpa att jag dras mer till färg. Blir på så mycket bättre humör då, men men ibland slinker det in lite hel svarta looks 😉

Syns snart 😘



Zaful Sweater
H&M Trousers similar Weekday & Glamorous
Gucci Dionysus Bag in Pink Suede & Black Leather
H&M Boots similar Miss Selfridge & Topshop
H&M Earrings similar Asos & Asos

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts