Velvet Kimono

SHOP THE POST


Happy Sunday! How has you weekend been? Friday we had champagne dinner with work at Farang, a restaurant with Southeast Asian food. Really good and a very nice ambiance, would really recommend to visit this place if you like this kind of food. After dinner it was karaoke time and then we went out to dance, so I have to admit I was really tired yesterday 😖 Today I will organise my home as well as start preparing for my Costa Rica trip, we are going on Thursday already and all my summer clothes are in the basement. I can't believe that in a few days I'll be lying on a beach 🙌 This is my first winter vacation in 10 years and I can't remember when I have had 3 weeks vacation in a row! Do you have any winter vacation planned?

I think that Kimono's are a very good garment which you can wear all year around. They were really big last spring/summer in floral prints and vibrant colours and for winter there in more subtle colours and interesting materials. This velvet beauty is just fabulous. I love velvet and I think that this colour is fantastic. Another fun detail is the red lining which gives an exclusive feel to the garment. Easy to throw on over a black outfit to give it a bit more of colour or together with something that goes in the same shades.

Have a great Sunday 😘
----------
Glad Söndag! Hur har er helg vart? I fredags hade vi team middag med jobbet pÃ¥ Farang , en Resaurang med sydost asiatisk mat. Supergott och väldigt trevlig miljö, skulle verkligen rekommendera att besöka den här restaurangen om ni tycker om den här typen av mat. Efter middagen blev det karaoke och sen en liten utgÃ¥ng sÃ¥ igÃ¥r var jag ganska trött om jag ska vara ärlig 😖 Idag ska jag fixa i hemma plus att jag tänkte att jag skulle börja packa, Ã¥ker ju till Costa Rica pÃ¥ Torsdag och alla mina sommar kläder är i källaren, sÃ¥ mÃ¥sta ta fram dem. Kan inte fatta att jag snart ligger pÃ¥ stranden i värmen 🙌 Det är min första vinter semester pÃ¥ 10 Ã¥r plus att jag kan inte komma ihÃ¥g när jag hade semester i nästa 3 veckor sist, sÃ¥ välbehövligt! Har ni nÃ¥gon vinter semester planerad?

Tycker kimonos är ett väldigt bra plagg som man kan ha Ã¥ret runt. De var stort i vÃ¥ras med vackra blommiga print men till vintern finns det även en mängd vackra varianter med dovare och mörkare färgtoner i olika material. Den här sammets varelsen tycker jag är fantastisk. Älskar sammet och tycker att färgen är sÃ¥ fantastisk. En annan roliga detalj tycker jag är fodret i rött som ger den en lyxig känsla. Enkelt att dra pÃ¥ sig för att ge en svart outfit lite färg eller matcha till nÃ¥got som gÃ¥r i samma toner.

Ha en fin Söndag 😘





SheIn Velvet Kimono
H&M Trend Trousers similar & Other Stories & Twinset
Mango Earrings similar River Island & & Other Stories
Chanel Flap Bag Here & Here

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts