Zaful Wrap Dress

SHOP THE POST


Hey Monday! First day at the office after my vacation and I will have a lot to do. It's always a bit difficult to come back after you have been relaxing for a while đŸ˜±​

Even if I'm back in cold Sweden I still have som pictures from my vacation that I want to share with you đŸ˜‰​When I packed my suitcase for Costa Rica I filled it with a lot of dresses and outfits men to be honest I didn't even use half of the things I packed. I was living in either my havaianas or bare feet and the only thing I wore was a few dresses and a bikini all day around. If you ever go to Santa Teresa I would recommend you to pack light! The only thing you need is a few bikinis, jeans shorts and a few dresses like the wrap dress of today which I wore both day and night. Casual but dressed, the perfect vacation garment!

See you soon đŸ˜˜​
----------
Hej MĂ„ndag! Första dagen pĂ„ kontoret efter semestern och kommer vara fullt upp. Alltid lite segt att komma tillbaka efter man har vart borta och kopplat av đŸ˜±

Även om jag Ă€r tillbaka i kalla Sverige sĂ„ har jag fortfarande lite bilder som jag vill dela med mig av 😉NĂ€r jag packade till Costa Rica fyllde jag hela resvĂ€skan med en massa olika klĂ€nningar och outfits men om jag ska vara Ă€rlig sĂ„ anvĂ€nde jag inte ens hĂ€lften. Jag levde i mina havaianas eller inga skor alls och det enda som jag hade pĂ„ mig var ett fĂ„tal klĂ€nningar och dagarna passerades i bikini sĂ„ om ni nĂ„gon gĂ„ng Ă„ker till Santa Teresa sĂ„ behöver ni inte packa ner en massa klĂ€der, det rĂ€cker med bikini, jeans shorts och nĂ„gra fĂ„ klĂ€nningar 😘gar. Skulle rekommendera en omlottklĂ€nning som jag har pĂ„ mig idag, levde i den! Passar bĂ„de under dagen och för kvĂ€llen, avslappnad men Ă€ndĂ„ uppklĂ€dd.

Syns snart 😘




Zaful Dress
H&M Sunglasses similar Asos & River Island
H&M Earrings (available soon Online) similar Ivy Revel & Asos
Straw Hat similar Asos & South Beach

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts