Floral Body & Purple Trousers

SHOP THE POST


Good Morning! How are you? I'm so happy because tomorrow I will have my whole family here for the weekend. I'm hoping for great weather so that we can stroll around the city and maybe do some shopping 😉On Saturday I have booked a table on a "Il Tempo" on Söder. I wanted to try something new this time and as my father is Italian I thought that this might be a good choice 😊Have you been? Well I'll tell you all about it afterwards!

Something that I really love with spring is the colour palette. Pastels are really my thing, and purple is high on my want list. Wide trousers and "blousy" tops belongs to my daily uniform and recently I have discovered the shirt body which I really like. I works as a blouse but it stays on place and I don't have to keep tucking it in every time I move. Super comfortable and very chic if you ask me 👌

See you soon 😘
----------
God morgon! Hur mÃ¥r ni? Jag mÃ¥r super för imorgon kommer hela familjen och hälsar pÃ¥. Jag hoppas pÃ¥ fantastiskt väder sÃ¥ att vi kan promenera omkring och kanske lite shopping ðŸ˜‰ PÃ¥ Lördag har jag bokat bord pÃ¥ "Il Tempo" pÃ¥ Söder. Jag kände att det var dags att pröva nÃ¥got nytt och dÃ¥ min pappa är italienare sÃ¥ tänkte jag att det var ett bra val ðŸ˜Š Har ni varit där? Jag lovar att berätta hur det var!

NÃ¥got jag verkligen gillar med vÃ¥ren är färg paletten. Pasteller är verkligen min grej och lila är högt pÃ¥ min ha lista. Vida byxor och "blusiga" överdelar tillhör min dagliga uniform och jag har upptäckt blus bodyn som jag älskar. Den ser ut som en skjorta men stannar pÃ¥ plats och jag behöver inte hÃ¥lla pÃ¥ att trycka rätta till den sÃ¥ fort jag rör mig. Bekvämt och väldig chic om ni frÃ¥gar mig ðŸ‘Œ  

Syns snart ðŸ˜˜


Rosegal Body
Mango Trousers similar Y.A.S & Asos
H&M Sunglasses similar Ray Ban & Asos
Mango Earrings similar Asos & Ivy Revel
Mango Boots similar Asos & Public Desire

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts