Brunch at Brooklyn - Lisbon

SHOP THE POST


Good Morning! How has your week been so far? I have already had time for a birthday dinner on Monday for one of my best friends. We went to Nytorget 6, sooo good! This is actually one of my favourite places at Söder. If you haven't been there I would recommend you to go. Today we have an after work planned with work which is going to be really nice 😊

Many of my friends have breakfast as their favourite meal but mine is without any doubt BRUNCH! I could eat it every day of the week if possible. Scrambled eggs, bagels and bacon....can't think of anything better 😜. In Lisbon we went to a really nice placed called Brooklyn where they serve just that, amazing brunch. Would really recommend you to pass by if you are brunch lovers such as me. Really nice interior and friendly staff and of course the most important, a lot of amazing things to choose between 👍

See you soon 😘
----------
God Morgon! Hur har er vecka varit "so far"? Själv har jag redan hunnit med en födelsedagsmiddag i Måndags för en av mina bästa vänner. Vi gick till Nytorget 6, så gott. Är faktiskt ett utav mina favoritställen på Söder. Har ni inte vart där så rekommenderar jag er att gå! Idag vankas det AW med jobbet, ska bli trevligt 😊

Många utav mina kompisar är frukost människor men min favorit måltid är ABSOLUT brunch! Skulle kunna äta det varje dag i veckan om det var möjligt. Äggröra, bagels och bacon....kan inte bli bättre 😜. I Lissabon var vi på ett supertrevligt ställe som heter Brooklyn , vilket jag verkligen rekommenderar om ni är brunch älskare som jag. Super trevlig personal och fin inredning och en massa gott att välja mellan 👍

See you soon 😘



H&M Dress
Mango Bag similar Asos & River Island
Vans Sneakers Here & Here

Comments

Popular Posts