Lace & Leather

SHOP THE POST


The autumn is here and that I can feel both on the temperature and at work! I've not been good at updates here but you can always follow me on my Instagram  for you daily dosis of fashion ðŸ˜‰I have been really busy lately at work and last week I was in Shanghai and got a bit of that lovely heat again. Next trip will be to my parents in Gothenburg and the I have New York and India on the schedule. I also think there will be a small trip over New Years (we are still thinking of where) and then probably Bali in February ðŸ™ŒLast weekend I decided it was time to put away my summer clothes (with mixed feelings) and out came thicker sweaters and my longed after leather pants. If I would recommend to spend money on something i would say a pair of nice fitted leather trousers, I promise you will not regret it! They are simple to combine and can be worn to everything. The lace shirt I found at the vintage shop Beyond Retro and I have found some really nice things lately here, especially SHIRTS so I would recommend you to pass by. I always feel for lace when autumn is arriving and this one can be worn as today or underneath a knitted sweater.

See you soon ðŸ˜˜
----------
Hösten är här vilket känns bÃ¥de pÃ¥ temperaturen men ocksÃ¥ pÃ¥ jobbet! Jag har varit väldigt dÃ¥lig pÃ¥ att uppdatera här men pÃ¥ min Instagram kan ni fÃ¥ er dagliga dos av mode 😉 Har haft extremt mycket att göra pÃ¥ sistone och har rest en del. Hela förra veckan var jag i Shanghai och fick en liten sväng av värme igen. Nästa resa blir till mina föräldrar i Göteborg och sen har jag New York och Indien pÃ¥ schemat. Mycket roligt att se fram emot och dessutom verkar en Bali resa äga rum i Februari 🙌I helgen passade jag pÃ¥ att packa ner mina sommarkläder (med blandade känslor) och fram kom tjock tröjor och mina efterlängtade skinnbyxor. Om jag skulle rekommendera att lägga pengar pÃ¥ nÃ¥got är det ett par snygga skinn brallor, ni kommer inte Ã¥ngra er kan jag lova! De är enkla att matcha och passar till allt! Spetsskjortan hittade jag pÃ¥ vintage butiken Beyond Retro där jag har hittat nÃ¥gra riktiga guldkorn den senaste tiden och dÃ¥ speciellt skjortor sÃ¥ rekommenderar varmt att gÃ¥ till nÃ¥gon av deras butiker. Blir alltid mer sugen pÃ¥ spets när hösten vankas och den här kan användas som idag eller lÃ¥ta den sticka fram under en stickad tröja.

Syns snart 😘

Beyond Retro Lace Shirt similar Vila & Fashion Union
H&M Trend Leather Trousers similar Selected Femme & Moss Copenhagen
Vintage Belt similar Stradivarius & Asos
Vans Sneakers Here & Here
Weekday Sunglasses similar Ray Ban & Versace
H&M Studio Bag similar & Other Stories  & & Other Stories

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts