Winter Pastel

SHOP THE POST

Good Morning! How was your weekend? I've been in Gothenburg spending time with my family and relaxing. It's been a while since I had a weekend without a lot of musts or going out, and it was well needed. Even though I like autumn I have problems dealing with the shorter and darker days that comes with it as I takes a lot of my energy away. I really need the daylight! Do you feel the same? I feel that it's even more important to do things during the weekends and get out and spend time in the daylight as during the week I don't see much of it as it's dark when I go to work as well as when I'm on my way home. But sometimes it's nice to only relax and charge the batteries and that's what my weekend was all about!

To increase my level of energy I always try to dress in more colours during the darker months as that really helps getting my energy on track and it also makes me happy. I try to stay away from all black but the way I dress and the colours I choose has a lot to do with how I feel at the moment and as we all know the general mood has its ups and downs.

See you soon đŸ˜˜
----------
God morgon! Har ni haft en fin helg? SjĂ€lv har jag varit i Göteborg och umgĂ„tts med familjen och tagit det SUPER lugnt. Det var lĂ€ngesen jag hade en sĂ„dan avslappnande helg utan mĂ„sten eller utgĂ„ng och det behövdes verkligen. Även om jag Ă€lskar hösten har jag svĂ„rt att hantera mörkret och personligen tycker jag att det tar vĂ€ldigt mycket av min energi nĂ€r solljuset försvinner. Kan ni kĂ€nna likadant? Det blir Ă€n mer viktigt att verkligen ta vara pĂ„ helgerna och komma ut och fĂ„ den dos av ljus som man inte kommer Ă„t under veckan dĂ„ i alla fall jag, Ă€r pĂ„ jobbet innan solen gĂ„r upp och den har redan gĂ„tt ner nĂ€r jag Ă€r pĂ„ vĂ€g hem. Men som sagt ibland behöver man bara ta det lugn och ladda batterierna med!

För att fÄ upp energin och humöret försöker jag klÀ mig i mer fÀrg under hösten för att öka min energi nivÄ. FÀrg har alltid haft den inverkan pÄ mig och gör mig glad...sÄ försöker hÄlla mig borta frÄn hel svart, men som sagt, hur jag klÀr mig och vilka fÀrger jag anvÀnder beror mycket pÄ hur jag mÄr för tillfÀllet och som alla vet gÄr ens humör upp och ner.

Syns snart đŸ˜˜


& Other Stories Top Similar Club L & Asos
Mango Trousers similar Asos & Missguided
H&M Sunglasses similar Asos & Vans
Mango Boots similar Asos & Asos
Mango Earrings similar Stradivarius & Reclaimed Vintage

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts