Christmas Day

SHOP THE POST


Good Morning! Did you have a nice Christmas Eve? I spent mine with family in Gothenburg, and we are very FEW, but it was cosy anyhow! A lot of good food and of course Donald Duck in the background 😊Today I will eat a long breakfast and take it very easy and maybe check out some SALE online, and who knows....maybe a bit of shopping to 😉Tonight I'll have some friends over for dinner and then we might go out.. well we will see if we manage after all Christmas food we have been eating 😂

I'm normally very colourful in my way of dressing but when I'm going out I'm the opposite. I tend to always go for black, it seems to be the easiest alternative and I love short little black dresses and skirts which are what I normally wear when going out. This little black satin creature I found the other day and as it's quite chilly to have bare shoulders I added this sequin jacket from H&M (online exclusive) which works great at parties but also during daytime together with a pair of jeans and a simple tee. As the weather is delivering slippery roads as well as that this dress is as short as one can be, I felt most comfortable to add my Dr Martens boots which gives more attitude to the outfit....at least I think so 😉. Do you have any fun plans for tonight?

See you soon 😘
----------
God Morgon! Hade ni en trevlig julafton? Själv spenderade jag min med familjen i Göteborg, och vi har en VÄLDIGT liten släkt kvar så vi var väldigt få, men mysigt var det! Massa god mat och självklart Kalle Anka i bakgrunden 😊Idag ska jag ta det ganska lugnt på förmiddagen och kolla lite REA på nätet och vem vet...kanske lite shopping med 😉 Sen ikväll kommer några kompisar hit på middag och efter det kanske en liten utgång. Återstår att se om man orkar det efter all julmaten igår 😂

Jag är vanligtvis väldigt färgglad i min klädstil men när jag går ut så slutar det alltid med att jag bär en nästan helsvart look. Brukar vara det enklaste alternativet och älskar korta svart klänningar och kjolar vilket för mig är det självklara alternativet närjag vill klä upp mig för den här typen av fest. Den här lilla svarta satäng varelsen hittade jag häromdagen och då det är lite kyligt med bara axlar matchade jag den med den här underbara paljettkavajen från H&M (ENBART ONLINE) som passar lika bra för fest som till ett par jeans och t-shirt. Då vädret erbjuder hala gator, plus att klänningen är i det kortaste laget. kände jag mig mest bekväm med ett par boots vilket ger mer attityd till hela looken...tycker i alla fall jag 😉. Har ni några roliga planer för idag?

Syns snart 😘

H&M Sequin Jacket similar & Other Stories & Asos
H&M Dress similar & Other Stories &
Valentino Rockstud Spike Bag Here & Here
H&M Necklace

Comments

Popular Posts