The Fur Stola

SHOP THE POST


Happy Monday! Had a nice weekend? Mine was quite calm except Friday when we had Christmas party with work. Otherwise I have just been cleaning and doing those boring things that I haven't had time to do since I was in India the week before. Also on Thursday I'm off for some Christmas holidays so had to do everything this weekend as this week will be short and intense! So what plans do you have for Christmas?


I really can't believe that it's only one week left ðŸ˜± What happened to this year, it really went fast! Seems like the only thing I'm saying lately but it feels like time really flies. I have some nice trips to look forward to the next year mostly work but in the end of January I'm going to Bali, so if you got any tips you want to share, those would be appreciated ðŸ™Œ

Well I have been finding some really good things at Beyond Retro lately, and this fur stole is one of them. Works great as a scarf but also as a bolero to that NYE outfit if it's a bit chilly. A great accessory that can be worn both for party and day-time.

See you soon ðŸ˜˜
----------
Glad Måndag! Har ni haft en bra helg? Min var ganska lugn förutom Fredag då vi hade julfest med jobbet. Annars har jag bara städat och fixat hemma och gjort alla tråkiga saker så jag inte haft tid att fixa med eftersom jag var i Indien veckan innan. På Torsdag bär det av till Göteborg för jul ledighet så var tvungen att fica med allt den här helgen eftersom den här veckan kommer vara kort och intensiv. Så vad har ni för planer över jul?

Jag kan verkligen inte fatta att det bara är en vecka kvar tills jul ðŸ˜±​Vad hände med det här Ã¥ret, det gick verkligen fort! Det känns som att det enda jag säger pÃ¥ sistone Ã¤r hur snabbt tiden gÃ¥r men det känns verkligen som den bara swishar förbi. Jag har nÃ¥gra roliga resor att se fram emot, mestadels med jobb än sÃ¥ länge men i slutet av Januari Ã¥ker jag till Bali, sÃ¥ har ni nÃ¥gra tips tar jag gärna emot dem ðŸ™Œ​

Jag har hittat några riktiga pärlor på Beyond Retro på sistone och den här pälskragen är en utav dem. Passar både att använda som en scarf men även som en lite jacka till Nyårs outfiten när det blir lite kallt. En riktigt bra accessoar som passar perfekt till fest men även under dagtid.

Syns snart ðŸ˜˜

Beyond Retro Fur Stole similar Urbancode & Asos
H&M Studio Turtle-neck similar All saints & Asos
Zara Trousers similar Micheal Michael Kors & Selected Femme
Mango Boots liknande NA-KD & NA-KD

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts