Vacation Time - I'm Off To Bali !

SHOP THE POST


Hey there Friday! And it's not an ordinary Friday as I'm going on VACATION today! In a few hours I'm on my way to Bali, first time for me, and I'm soo looking forward to it! I couldn't have chosen a better day to go as the snow is falling outside which make me long even more to the sun and beautiful beaches. I'm really in need of some energy. We will be travelling around to a few places and first stop is Canggu 🙌​

The only thing I'm not looking forward to is the long flight but luckily I'm going with 2 of my fantastic friends so it will great 😊​If you have any tips or favourite places in Bali, please share, would really appreciate it. I want to see as much as possible during the 2 weeks we will be there.

I wish you a great weekend ❤​

See you soon 😘​

----------
Hej Fredag! Inte vilken Fredag som helst för idag åker jag på SEMESTER! Om några timmar bär det av till Bali, första gången för mig, och ser så mycket fram emot det. Kunde inte valt en bättre dag då snön faller utanför fönstret vilket ger mig än mer längtan till sol och strand. Behöver verkligen lite energi. Vi kommer att resa runt till lite olika ställen och första anhalten är Canggu 🙌

Det enda jag inte ser fram emot är den långa resan men som tur är åker jag med två av mina fantastiska vänner så det kommer gå galant 😊 Om ni har några smultronställen i Bali som ni vill dela med er av är jag super tacksam, vill försöka se så mycket som möjligt under de 2 veckorna som vi ska vara där!

Ha en superfin helg ❤

Syns snart 😘






H&M Trend Dress aslo LOVE this from & Other Stories & Asos
Arket Boots similar & Other Stories & Asos
Saint Laurent Betty Bag in Grey & Leo
H&M Earrings similar Asos & Asos

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts