Lace-up Details

Only three days to go and it's Christmas :) Can't believe that these last months have past so fast. I'm going to Gothenburg to celebrate with my family and then I'll be back in Stockholm to bring in the New Year. Can't wait to eat my parents food and just relaxed, which is very well needed!

Today's look has that casual ease to it. Denim is by far my favorite material at the moment and I literally living in my jeans. I matched them with this lace-up top that adds a bit of sexiness to the look and my newest buys these gorgeous statement earrings and my Chloé Faye bag :)

Happy Monday!


Bara tre dagar kvar och sen är det Jul :) Kan inte förstå att de här sista månaderna har gått så snabbt! Jag åker till Göteborg för att fira med min familj och sen tillbaka till Stockholm för nyår. Ser så fram emot att äta mina föräldrars mat och bar slappa, vilket är väldigt välbehövligt!

Dagens look har en avslappnad känsla till den. Denim är verkligen mitt favorit material för tillfället och jag bokstavligt talat lever i mina jeans just nu. Jag matchade dem med den här snör toppen som ger lite sexighet till outfiten och mina nyaste köp, de här underbart stora örhängena och min Chloé Faye väska.

Glad Måndag!
SHOP THE POST



H&M Jeans similar Monki & Asos
Chloe Faye Bag here in Red & Beige
Zara Earrings similar Marni & Marni

FOLLOW ME ON       
INSTAGRAM       BLOGLOVIN'       FACEBOOK

Comments

Popular Posts