Embroidery Sweater & Denim

SHOP THE POST


Embroidery, sweaters and denim is a reaccuring combination in my outfits. I defently have a soft spot for all of them. Embroidery has a romantic touch to it and denim and sweaters the opposite - casual and relaxed. Combinig them is for me a perfect day to day look that makes me feel both comfortable and chic :)

See you soon! 
--------------
Broderi, sweatshirts och denim är återkommande kombination i mina outfits. Jag är defenitivt svag för alla tre. Broderi har en romantisk aura runtom sig och denim och sweatshirts motsatsen - avslappnat. Att kombinera dem är för mig den perfekta vardagliga looken som får mig att känna mig både bekväm och chic :)

Syns snart!



Rosewholesale sweater
H&M Trend Jeans similar Mango & Monki
Saint Laurent Betty Bag Here & Here
H&M Heels similar Here & Here
H&M Earrings similar Mango & Asos

FOLLOW ME ON       INSTAGRAM       BLOGLOVIN'       FACEBOOK

Comments

Popular Posts