Rosegal Pink Shirt


SHOP THE POST


My pink obsession continues as well as the shirt. Colours really lights up during this dark months and I feels so much happier when I wear them! One of my favourite shades at the moment is Pink and one of the reasons for this is that it looks so great together with jeans (which is another one of my obsessions). The shirt is a go-to in my wardrobe for my daily outfits as its easy to combine to more or less everything. This one from Rosegal has a romantic and sweet touch to it so I decided to match it with a pair of studded jeans to make my outfit more edgy.

See you soon !


------------
Min kärlek för rosa fortsätter likaväl så den för de vardagliga skjortorna. Färger lyser verkligen up under dessa mörka vintermånader och jag känner mig så mycket gladare när jag har på mig dem! En av mina favorit nyanser för tillfället är rosa och en av anledningarna till det är att den passar så bra till jeans (som är en annan utav mina favoriter). Skjortan är något jag väljer till mina vardagliga outfits då den är så enkel att matcha till allt. Den här från Rosegal har en romantisk och söt aura till den så jag bestämde mig för att matcha den med ett par nitade jeans för att göra looken mer edgy.

Syns snart :)




Rosegal Shirt
Mango Boots similar Asos & Office
Vintage Clutch similar Lulu Guinnes & Asos
Zaful Sunglasses
H&M Earrings similar Asos & Nylon Gem

FOLLOW ME ON       INSTAGRAM       BLOGLOVIN'       FACEBOOK

Comments

Popular Posts