Florals on Florals

SHOP THE POST


Good morning Lovelies! How has you weekend been?

As I have mentioned before I love colour and prints and today's outfit really has both. Floral patterns works great both for summer and winter and these boots have been with me since last autumn and I just LOVE them! When it comes to dresses I love all lengths but I'm extra weak for shorter version where you can show off some legs 😉 Looks great with boots now when the autumn is coming closer and closer as well as with a pair of trousers underneath.

See you soon 😘
----------
God morgon finisar! Hur har er helg vart?

Som jag har nĂ€mnt tidigare sĂ„ Ă€lskar jag fĂ€rg och print och dagens outfit innehĂ„ller verkligen det. Blommiga mönster funkar lika dra pĂ„ sommaren som vintern och de hĂ€r stövlarna frĂ„n Zara har vart med mig sen i höstas, and I just LOVE them! NĂ€r det kommer till klĂ€nningar gillar jag alla lĂ€ngder men har en förkĂ€rlek för de kortare varianterna dĂ„ man visar lite mer ben 😉 Super snyggt till boots nu nĂ€r hösten nĂ€rmar sig men Ă€ven tillsammans med ett par byxor.

För mina nordiska lĂ€sare sĂ„ har jag blivit utvald till veckans blogg pĂ„ Nouw sĂ„ vill ni lĂ€sa lite mer om mig sĂ„ kan ni göra det HÄR ;)
Syns snart 😘




Rosegal Dress similar & Other Stories & Asos
Zara Boots similar Raid & Public Desire
Saint Laurent Betty Bag Here & Here
H&M Earrings similar Here & Here

FOLLOW ME ON       INSTAGRAM       BLOGLOVIN'       FACEBOOK

Comments

Popular Posts