Pretty Sequins

SHOP THE POST


Happy Friday! Already weekend, what happened to the days?! For me it's my first weekend at home for almost a month and i'll think I will try to relax a bit (well depends on the weather and what comes up 😉​) and then my sister comes on Sunday :)

I'm a bling person! I love dressing up and shiny things always attracts my eyes, especially when it comes to accessories. Sequins are another thing and for you I don't just wear it when going out. These kind of garments can easily be dressed down with a simple tee underneath and a pair of sneakers and voila, you'll have a more casual look. My motto is not less is more I would say the opposite and this sequin beauty got my attention straight away. 😊​

Have a great weekend ðŸ˜˜​
----------

Glad Fredag! Är det redan helg, vad hände med veckan?! Det är min första helg hemma på nästan en månad så jag ska försöka ta det lite lugnt efter semestern och förra helgen i Barcelona var inte lugn så skulle verkligen behöva lite relax time 😉 Sen kommer min syster på Söndag så det ska bli mysigt!

Jag skulle säga att jag är en person som är besatt av "bling! Jag älskar att klä upp mig och glänsande ytor har alltid fått min uppmärksamhet, speciellt när det kommer till accessoarer. Paljetter är en annan sak som jag tycker om och jag bär dem inte enbart till fest utan även till vardags men då tillsammans med en t-shirt och ett par sneakers eller botts för en mer avslappnad look. Mitt motto är inte "less is more" jag skulle säga att det är motsatsen och den här härliga paljett klänningen fångade min uppmärksamhet med en gång! 😊

Ha en fantastisk helg😘





Dresslily Sequin Dress
Zara Boots similar Steve Madden & Glamorous
H&M Choker similar Monki & Asos
H&M Earrings similar Here & Here

FOLLOW ME ON       INSTAGRAM       BLOGLOVIN'       FACEBOOK

Comments

Popular Posts