India Calling

SHOP THE POST


Brrr! It's starting to get really cold outside ad the darkness is slowly sneaking in already at 15 o'clock. I have some difficulties adjusting after this summer and my wardrobe is definitely not suited to this weather 😳I'm not much for wearing knitted sweater and I love short skirts and dresses which is not the best when living in Sweden. But by wearing thicker stockings and adding a turtle-neck underneath my blouses and dresses it gives a slightly warmer feeling 😁

In 2 days I'm off to New Dehli, India for work and it's going to be really exciting. I have never been in India before and I'm not really sure what to expect but it will be an experience I'm sure. If we are lucky with the flights we will go to Taj Mahal on Sunday as that's our only day off and they it will be a week of intensive work! If any of you who is reading this post has any tips on Dehli, please share 🙏

See you soon 😘
----------
Brrrr! Det börjar bli riktigt kallt ute och mörkret kryper på en redan vid 15-tiden. Har lite svårt att ställa om mig efter sommaren som var och min garderob passar inte riktigt för det här vädret 😳Jag är inte mycket för stickat och älskar korta kjolar och klänningar vilket inte är optimalt för kylan. Men med lite tjockare strumpbyxor plus att addera en polotröja under blusen eller klänningen så ger det i alla fall en lite värmande effekt 😁

Om 2 dagar åker jag till New Dehli , Indien på jobb och det ska bli riktigt spännande. Har inte varit i Indien förut och vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig men det kommer att bli en upplevelse. Om vi har tur med flygen så kommer vi antagligen åka till Taj mahal på Söndagen då det är vår enda lediga dag, sen blir det intensivt jobb hela veckan! Om någon av er som läser har varit i Dehli tar jag gärna emot era tips 🙏

Syns snart 😘


Zara Shirt similar Asos & Y.A.S
 H&M Skirt similar & Other Stories & All Saints
Arket Boots similar & Other Stories & Mango
Marimekko Bag similar Calvin Klein & DKNY

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts