Scarf Print

SHOP THE POST


Good Morning! How have you been? I have had a really nice weekend and done a bunch of different things. I started Saturday with a long power walk and then I had brunch with some friends and in the evening I had a Halloween Party. Yesterday I meet up with some friends and we walked around in the beautiful weather and then we for a long lunch. So a a very nice weekend that filled me with energy for the week 🙌 I already have some plans this week (even though I prefer to not plan my weeks in advance and take it more spontaneous) an After work with my colleagues on Thursday and on Friday girls dinner, so already some things to look forward to.

I love colours and prints and I have always been drawn to the more bold motifs and shades. This autumn you can't have missed that animal prints is a big player in the fashion scene but you also see a lot of the scarf print. My mind goes back to Versace in the 90's and I really like these playful print combinations. I think it looks exclusive and as per usual Zara has a variety of of colour combinations on this kind of print. Sets are a good investment, not only can you wear them as a whole but you can also combine the different pieces with other things in your wardrobe. This skirt will soon be matched with knitted sweaters and boots and the shirt together with a pair of tight leather pants 👌

See you soon 😘
----------
God Morgon ! Hur har ni haft det? Själv har jag haft en härlig helg där jag hunnit med en salig blandning av saker. I Fredags spelade jag biljard och lördagen startades med en härlig lång promenad och sen blev det brunch. På kvällen hade jag en Halloween fest och igår blev det ytterligare en lång promenad i det fantastiska vädret och sen en lång lunch. SÅ en riktig härlig helg som gett mig energi för veckan som kommer 🙌Har en del planerat redan (även om jag föredrar att göra saker spontant) men på Torsdag har jag en AW men mitt jobb och sen på Fredag blir det tjej middag, så redan lite smått och gott att se fram emot.

Jag tycker om färg och print och har alltid gått för de mer extrema motiven och färgerna. Den här hösten är som ni redan märkt djur print en stor spelare men även scarf print ser man mer och mer av. Jag tänker på Versace på 90-talet och gillar verkligen den här typen av motiv. Tycker det ser exklusivt ut och som vanligt har Zara en mängd varianter på just det här i olika färg kombinationer. Set tycker jag alltid är en bra investering för man kan använda dem som en enhet men även blanda dem med andra plagg. Dagens kjol kommer snart matchas med stickade tröjor och boots och skjortan till ett par tighta skinn byxor 👌

Syns snart ðŸ˜˜

Zara Shirt similar Pretty Little Thing & Stradivarius
Zara Skirt similar Asos & Asos
Mango Boots similar Public Desire & Asos
Chanel Flap Bag Here & Here
H&M Earrings similar River Island & Warehouse
Vintage Necklace similar Asos & Liars & Lovers

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts