The Zebra Shirt

SHOP THE POST


Good Morning and happy Monday! How have your weekend been? Mine have been spent at home sick trying to get rid of this super cold I caught last week. Tomorrow I'm going to London with work so I have no time to be sick!

There has definitely been an animal focus amongst my outfits lately and that will continue, I can promise you that. Mainly I have been wearing leo and snake but there is also some zebra sneaking in here and there ðŸ˜‰​For me it's the blouse that's in focus and what I'm drawn to and I'm always on the look-out for those who has that extra detail that stands out. Of course the print has a big impact on how I chose but also the collar and fit are of importance. The shirt today had a sartorial twist that I really liked, almost like a men's shirt, and a 70's vibe that I really like, apart from the zebra print ðŸ˜Š​

See you soon ðŸ˜˜
----------
God Morgon och glad Måndag! Hur har er helg varit? Själv har jag legat med en mega förkylning så har försökt kurera mig så gott det går för imorgon åker jag till London på jobb resa och blir där till Torsdag kväll, så finns ingen tid att vara sjuk!

Det har varit riktig fokus på djur print här bland mina outfits på sistonde och det kommer att fortsätta kan jag lova. Fokus har legat på leo och snake men det smyger in lite zebra mönster här och där med 😉För mig är det verkligen blusar och skjortor som jag dras till och jag letar alltid efter de som har någon extra detalj som gör att de sticker ut. Självklart är mönstret en del med kragar och passform är också andra viktiga faktorer. Den här skjortan har ett satoriellt uttryck, på gränsen till herr skjorta, och ett 70-tals uttryck som jag verkligen gillar FÖRUTOM såklart zabra mönstret 😊

Syns snart 😘


Zara Shirt similar Y.A.S & Reclaimed Vintage
Zara Trousers similar & Other Stories & Asos
Marimekko Bag in Black & Gold
Ray-Ban Sunglasses Here & Here
Mango Boots similar Public Desire & Asos
H&M Earrings similar Missguided & Asos
Vintage Belt similar Asos & Glamourous

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts