Bright Purple

SHOP THE POST


Happy Friday! I'm currently in sunny Gothenburg to celebrate mine och my moms birthday 🎉 Yesterday we had a BBQ at my parents terrace and in a while I'm off to the beach 🙌 Tonight it's dinner with my sister and tomorrow the whole family will join, so a really luxurious weekend ahead😊

The tunic dress is a great summer garment. Everything from the short models to full-length and preferably with a lot of volume. It's a garment that easily can be thrown on for the beach, where I feel both comfortable and chic. For daily use I prefer to add a belt in the waist but it looks just as great without. A comfortable and gorgeous garment that I want in bright colours!

Have a wonderful weekend 😘
----------
Glad Fredag! Är i soliga Göteborg i helgen och ska fira min och mammas födelsedag 🎉 Igår blev det grillning på altanen och strax bär det av till havet 🙌Ikväll blir det middag med min syster och imorgon följer hela familjen med, så en riktigt lyxig helg framför mig 😊

Tunika klänningen är ett riktigt bra sommarplagg. Allt från kort till hel långt helst med mycket vidd i sig. Ett plagg som man bara kan dra på sig till stranden, får mig att känner mig både bekväm och snygg. Till vardags adderar jag gärna ett skärp i midjan men lika snyggt att bara bära den som den är! Ett bekvämt och snyggt sommarplagg som jag helst ser i starka färger!

Ha en superfin helg 😘

Lindex Dress similar & Other StoriesObject Collectors
Balenciaga Boots similar & Other Stories & River Island 
Valentino Rockstud Bag similar Here & Here

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts