White Dream

SHOP THE POST


Happy Friday! My first work week is officially done after two weeks of vacation. Must admit that it was a bit tough. I just cam back to the office and now most people are leaving for their vacation, I'm a bit jealous, but I have some Fridays off and then I'll think I have to take one more week in the beginning of August to cope with the autumn. Do you have any fun vacation plans?

The weather hasn't exactly been as I hoped but I'm enjoying every warm day there is as it would be the last! Sunbathing, swimming and hanging out with friends are on top on my list and I'll try to take it easy and enjoy 😊and hope for that the warm weather will come and stay throughout the whole summer so that I can use this fantastic creature from Ever Pretty more! A white dream if I can say so myself, perfect for the vacation and fun nights out and it has that romantic feel that I look for in my summer garments.

Have a wonderful weekend 😘
----------
Glad Fredag! Första arbetsveckan avklarad efter semestern och den var lite tuff om jag ska erkänna. Jag har precis kommit tillbaka och nu börjar de flesta droppa av på ledighet. Lite avundsjuk men har några lediga Fredagar och sen får det nog bli en vecka till i början av Augusti för att klara av hösten som kommer. Har ni några härliga semester planer?

Vädret har inte riktigt vart som jag önskat men tar vara pÃ¥ varje varm dag som om den skulle vara den sista! Sol, bad och härligt häng med kompisar är högst upp pÃ¥ listan och bara försöka ta det lugnt och njuta 😊och hoppas pÃ¥ att värmen kommer och stannar hela sommaren ut sÃ¥ att jag fÃ¥r mer användning av den här fantastiska varelsen frÃ¥n Ever Pretty . En vit dröm om jag fÃ¥r säga det själv, perfekt för semestern och härliga utekvällar och den har den där romantiska känslan som jag söker efter i mina sommarplagg.

Ha en fantastisk helg 😘





Ever Pretty Dress more HERE
H&M Sandals similar Missguided & & Other Stories
Zara Necklace similar Here &
H&M Earrings similar Pieces & Liars & Lovers

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts