The Slip Dress

SHOP THE POST


Good Morning 😊Almost weekend (for those of you who still haven't gone on vacation) and I'm still enjoying a few more days of holiday! Unfortunately I will spend most of the day cleaning and fixing my home as I've been gone for almost 2 weeks but when that's done I can enjoy the weekend in a clean and tidy apartment, which I think is the best way to start the weekend.

To be honest I normally don't favour amongst my clothes but this dress definitely belongs to one of my favourites. I bought it before summer and I have been LONGING to wear it ever since. The colour, model and how it gives my body curves (which I normally don't have 😂). I Just LOVE it! As most of the clothes I buy now this dress can be worn on many different occasions, on vacation, at work as well as late night parties, all depends on what I match it with. With a t-shirt and sneakers I'm ready for work and during night the tee comes off, I might keep the sneakers or I just change them to a pair of heels and voila I'm ready for the party. For colder nights I just throw on a black leather jacket. Without a doubt a favourite in my wardrobe!

See you soon ðŸ˜˜​
----------
God Morgon 😊Nästan helg (för er som inte har semester) och jag njuter fortfarande av lite ledighet! Tyvärr kommer dagen spenderas med att städa och fixa hemma eftersom jag har varit borta i nästan 2 veckor men när det är klart kan jag njuta av helgen i en ren lägenhet, vilket jag tycker är det bästa sättet att starta helgen med.

Asså jag brukar inte favorisera bland mina plagg men den här klänningen tillhör definitivt en av mina favoriter. Jag köpte den innan sommaren och SOM jag har längtat efter att använda den. Färgen, modellen och hur den sitter på och framhäver former (som jag egentligen inte har 😂). Jag bara älskar den! Som det mesta som jag köper nu så passar den till alla tillfällen, semester, till vardags och fest, allt beror på vad jag väljer att bära till. Med ett par sneakers och en t-shirt så kan jag ha den till jobbet och för kvällen åker t-shirten av och antingen så behåller jag mina sneakers på eller så byter jag dem till ett par klackar och voilá så är jag redo för fest. För kallare kvällar kastar jag över en svart skinn-jacka på axlarna. Definitivt en favorit i garderoben!

Syns snart 😘


Gina Tricot Slip Dress similar in Limegreen & Tie Dye 
Fendi Baguette Bag
Vans Sneakers Here & Here
H&M Earrings similar Here & Here
H&M Necklace similar Glamorous

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts