Bicycle Shorts & Oversized Tee

SHOP THE POST


Hello Monday! First Day at work after one week of vacation! I will probably be very tired tonight, it's always so much to catch up with when I've been away but fun to get the autumn started 😄

The bicycle shorts is nothing new, you have probably seen many versions of it by now. I have been a bit sceptic about it but it didn't take long until I also gave them a chance. They are comfortable and easy to combine with a blazer or like today, an oversize tee. They are also perfect to add under those really short dresses for a "safer" and cooler look. I think that you either love or hate the bicycle shorts. Personally I like mine in denim and I think that was what make me fall for the temptation 😉For me I feel more dressed in this material than in a jersey version. You can style them sporty with a pair of sneakers but my favourite is adding a pair of lace-up sandals!

See you soon 😘
----------
Glad Måndag! Första dagen på jobbet efter en veckas semester, om jag kommer vara trött ikväll. Alltid så mycket att ta igen när man har varit borta, men känner mig full av energi och ser fram emot hösten 😄

Cykelbyxan är inget nytt, och ni har säkert sett många versioner av den nu. Jag har faktiskt varit lite skeptisk emot det här plagget men det tog inte lång tid innan jag vande mig och även jag gav dem en chans 😉. De är otroligt sköna och enkla att matcha med en kavaj eller som idag en oversize t-shirt. De är också perfekta att addera under de där super korta klänningarna (vilket i mitt fal är en hel del 😂) för en "säkrare" känsla och de ger dessutom en mer avslappnad look. Personligen föredrar jag mina cykelbyxor i jeans material än de tunnare i jersey och jag tror att det var när jag hittade dem i just denim som jag slutligen föll för dem 😉För en sportigare look skulle jag addera ett par sneakers men favoriten är att styla dem med ett par remsandaler!

Syns snart 😘


H&M T-shirt similar Nelly & & Other Stories 
GinaTricot Shorts similar & Other Stories & Arket
H&M Sandals similar & Other Stories & Arket
Fendi Baguette Bag
H&M Earrings

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts