Florals For Fall

SHOP THE POST


Finally Friday! Do you have any fun plans for the weekend? I've had a tough and stressful month so will try to take it a bit easy this weekend as I have no plans. Hmmm just realised that I have plans both Friday and Saturday so only Sunday free ðŸ˜±​ Both Friday and Saturday I'm invited for dinner at friends so I'm not complaining, it's amazing to be surrounded by friends that wants to hang out with me so the calm weekend will have to wait until next weekend.

When my mood is not on top I always to light up my day with colours. It gives me energy and often a smile on my face. That autumn offers colour is something I'm very happy about but you can easily re-use a summer garment. This skirt is just amazing, everything from its colours and prints to the width and length. It suits all types of shoes and when autumn arrives the t-shirt will be swooped into a long-sleeved version and if needed a knitted sweater. That garments no longer are seasonal based is important for me to underline. Or wrongly expressed, the view of what you "should" or could wear has changed and there are no rules on when, where and how something should be worn which I think is fantastic. Fashion should be fun and that's just what it is ðŸ™Œ​

Happy weekend ðŸ˜˜​
----------
Äntligen Fredag! Har ni några roliga planer inför helgen? Jag har haft en ganska tuff och stressig månad både privat och på jobbet så kommer att försöka ta det lite lugnt så det här är min första helg på länge då jag inte har något planerat. Hmmm kom precis på att alla dagar redan är uppbokade förutom Söndag 😱 Imorgon är jag bjuden på middag och på lördag ska jag iväg på en annan middag på kvällen så vips var det bara Söndag kvar! Ska inte klaga, det är fantastiskt att ha vänner omkring sig som vill umgås men ibland är det skönt att bara vara hemma, få bli nästa helg.

När humöret inte är på topp så ser jag till att alltid försöka lysa upp med färg. Det ger mig mer energi och oftast ett leende på läpparna. Att hösten erbjuder färg är något jag är väldigt glad för men man kan enkelt återvinna ett färgglatt sommarplagg annars. Den här kjolen är bara helt fantastisk, allt från mönstret till färgerna till vidden och längden. Passar till alla typer av skor och till hösten kommer t-shirten bytas ut till en långärmad version eller om det behövs en stickad enkel tröja. Att plagg inte längre är säsongs baserade tycker jag är viktigt att framhäva. Eller fel uttryckt, synen på hur man kan eller "ska" bära dem har ändrats och det finns inga direkta regler om när, var eller hur. vilket jag tycker är helt fantastiskt, eller vad säger ni? Mode ska vara kul och det är precis det de är 🙌

Trevlig helg 😘


Weekday T-shirt similar Here
Zara Skirt similar & Other Stories & Asos
H&M Sandals similar & Other Stories & River Island
Fendi Baguette Bag // Rayban Sunglasses

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts