Embellished Denim

SHOP THE POST


Mini kjolar är ett av mina favorit plagg. Jag tror vi alla har delar av kroppen som vi föredrar att visa och min är benen 😉Ett av mina favorit material är denim och kan egentligen aldrig få nog av det.... min uppmärksamhet dras alltid till plagg i just jeans, speciellt underdelar och jeanskjolen är ett utav dem. Att hitta den perfekta modellen för ens kropp är inte alltid så lätt som man tror och inte heller den rätta tvätten. Jag har redan en rad olika varianter hemma i olika färger och då jag älskar allt som glittrar så föll jag pladask för den här kjolen. En strassbeprydd denim kjol är inte enkel att hitta men det kan bli ett DIY projekt då man helt kan bestämma färg, storlek och typ av paljett själv. Den här har jag köpt men den är tyvärr från förra säsongen så om man vill ha något liknande är det bara att rusa över till närmaste hobby butik och köpa lite "glue-on" stenar så kommer du få exakt samma känsla 👌

Syns snart 😘


Zara Top similar Tommy Jeans & Object Collectors
Mango Skirt similar NLY Trend &
Castaner Shoes
Fendi Baguette Bag similar Coach & Calvin Klein
Ray ban Sunglasses similar Here & Here

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts