Re-use Your Summer Wardrobe

SHOP THE POST


Even if I don't want to admit it, the summer is coming to an end and unfortunately I haven't had time to use many of my favourite summer pieces đŸ˜ž. I'm not ready for fall at all and I want to squeeze out the last of summer and my wardrobe and need to use my imagination as I won't be able to use my summer essentials as I want to due to coming weather conditions.The best garments are the ones that are not set for a season, they are the ones you can use all year around and if you use your imagination you can experiment with your wardrobe and make your favourite pieces wearable during the whole year. There are two types in my wardrobe that I have a few version of and that's the denim skirt and short sleeve shirt. Relaxed wardrobe essentials that can be styles in infinity. The denim skirt can be matched with a knitted sweater and boots and for winter just add stockings and the short sleeve shirt can be used as a detail underneath the knitted sweater or a long-sleeved t-shirt can be added underneath. There are many variations so don't pack down these garments when autumn arrives, they just need to be used in a different way đŸ‘Œ

See you soon đŸ˜˜
----------
Även om jag inte vill erkĂ€nna det sĂ„ Ă€r sommaren pĂ„ vĂ€g att ta slut och tyvĂ€rr har jag inte hunnit anvĂ€nda mycket av mina favorit plagg 😞Jag Ă€r verkligen inte redo för hösten och vill krama ut det sista av sommaren och min garderob och behöver dĂ€rför vara lite fantasifull dĂ„ jag inte kommer kunna gĂ„ omkring sĂ„ hĂ€r speciellt lĂ€nge till! De bĂ€sta plaggen Ă€r de som egentligen inte har en Ă„rstid och anvĂ€nder man sin fantasi sĂ„ kan man experimentera med sina plagg för att fĂ„ dem till anvĂ€ndning Ă„ret runt. TvĂ„ plagg i min garderob som jag har ett antal versioner av Ă€r jeanskjolen och den kortĂ€rmade skjortan. Avslappnade enkla basplagg som kan stylas i en oĂ€ndlighet. Jeanskjolen kan matchas med stickad tröjor, boots och till vintern Ă€ven ett par strumpbyxor och den kortĂ€rmade skjortan kan anvĂ€ndas som detalj under den stickade tröjan eller sĂ„ kan en lĂ„ngĂ€rmad t-shirt adderas under. Det finns mĂ„nga variationer att anamma sĂ„ packa inte ner de hĂ€r plaggen nĂ€r hösten kommer, de behöver bara anvĂ€ndas pĂ„ ett annat sĂ€tt 👌

Syns snart 😘

Oysho Shirt // H&M Denim Skirt

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts