The Crop Top

SHOP THE POST


Happy Sunday! Have you had a nice weekend? I've had a good balance of relax and meeting friends and today it's dinner with my relatives.

Autumn is getting closer and even though I prefer to walk around in dresses all year around I must admit that I'm quite happy that the denim season is on its way ðŸ˜Š​. During summer I always choose dresses before anything else but autumn for me is jeans. I have always been a frequent user of this garment and they always have a high waist! I've always wanted a pair of Levi's 501 but unfortunately they don't fit my body type ðŸ˜”​. On the other hand Levi's have launched a new model called Ribcage that also has stretch and they fit me perfectly! Can you imagine my happiness when I found them?! The fit is everything so when I find a pair that suits me I'll probably get them in all washes. These ones I also have in black, dark blue and in a light wash so now my denim wardrobe is filled and I'm ready for fall! Which jeans are your favourites?

See you soon ðŸ˜˜​
----------
Glad Söndag! Har ni haft en bra helg? Själv har jag haft en bra balans av avslappning och vänner och idag blir det släktmiddag :)

Hösten börjar nalkas och även om jag föredrar att gå omkring i klänning året runt så måste jag erkänna att jag är ganska glad över att jeans säsongen är på väg 😊På sommaren väljer jag klänning framför allt annat men hösten för mig är jeans. Jag har allltid varit en flitig användare av just det här plagget och det är alltid hög midja som gäller! Jag har alltid velat ha ett par Levi's 501 men tyvärr så passar inte de min kroppsform 😔Däremot så har Levi's lanserat en ny modell som heter Ribcage som dessutom har stretch och de passar perfekt! Förstår ni min lycka när jag hittade dem ?! För mig är passform det viktigaste och tycker det är svårt att hitta byxor som sitter perfekt så när jag väl hittar ett par, ser jag till att skaffa dem i alla tvättar. De här har jag även i svart, mörkblått och i en ljus tvätt så nu är jeans garderoben full och jag är redo för hösten! Vilka är era favorit jeans?

Syns snart 😘



H&M Trend Top similar Glamorous & Nelly
Levi's Jeans in Black & Light Blue
H&M Sandals
Blue Billie Necklace HERE & HERE
Two Angels Necklace similar Pieces
H&M Earrings similar Missguided & Nelly
Rayban Sunglasses similar Quay & Komono

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts